Bara julfesten kvar.

Onsdag 21 december
Sista skoldagen avklarad då. Inte jättekul att stiga upp men tur så var jag inte tvungen att vakna klockan sju i varje fall. Engelska, religion, psykologi och sist matematik. Fick sluta en timme tidigare. Läraren kände väl sig snäll såhär precis före lovet.
Nette var och mötte mej så vi gick omkring lite, Api hängde också med en tid. Nette köpte ett par fina skor. Jag följde henne halvvägs hem ungefär. Har fått sjukt ont i knät idag också, känns som det drar från alla håll och det värsta är att sätta ner sig eller att gå uppför i trappor. Har skrikit till rätt ordentliget ett par gånger, folk runt mej kan undra men då får de göra det, haha.
Skype:at med Nette, snackat med Jenny, Tony och Krille och sånt.


Och så en cp bild jag tog i morse bara därför att jag är lite störd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0