Jakten på tröjan - inte rätt storlek nu heller...

Torsdag 22 december
Fick julklappar fixade i Ekenäs och mamma köpte en julklapp till mig. Så den där tröjan som jag hittade i Iso Omena som inte fanns i min storlek, den fanns inte heller i Ekenäs :/ Bara i vitt men den ville jag ju inte ha... Nu ångrar jag mig nästan men får bara fortsätta sökandet.
Så hem och fixa sig klar och sen iväg till julfesten med tomteluva på. Först var det grötätning och den var inte jättegod men smakade bättre än det brukar men det kan också ha berott på att jag var rysligt hungrig. Programet började i festsalen med luciatåget och Jenny var så söt^^ Sen fina låtar, frågesport, trollkonster och annat skoj.
Riktigt bra hade de lyckats :)
Så hem och snckade med Nette, Jenny och Tony. Till alldeles för sent som vanligt :D


Jenny näst längst till höger^^(Bild tagen av Sara.)
Carpe diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0