För lite sömn.

Tumblr_lwl185yejo1qkxcjio1_400_large

Satt uppe många timmar för länge inatt. Nästan ända in på morgonen blev det. Satt och snackade om livet men en vän. Om rädsla och om att våga leva. En hård yta som är svår att komma genom men när man väl lyckas så finns där en helt underbar person. Fick höra nått utav det finaste någon nånsin sagt till mig också.
"Du ger mig hopp i live tack♥♥". Haha, jag är en blödig jävle så mina ögon tårades nog lite. Älskar mina vännar<3
Så vaknade jag renda halv elva, var pigg och kunde inte somna om. Nu börjar tröttheten däremot komma lite smått men det tänker jag inte tillåta. Sticker till Ekenäs nu lite sanbbt med mamma och så om ungefär tre timmar är det julfest som gäller.
Ha en trevlig dag!
Carpe diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0