Saltig julgröt.

Söndag 25 december
Förmiddagen gick åt till att sova länge och sen inte göra något. Pappa fixade julgröt sen men han lade köttbujong  för att han.. jaa jag vet faktist inte varför. Helt sjukt juh. Men han läste slaviskt ett recept tror jag och trodde blint på det MEN såg på fel recept...
Mamma och mofa kom hit senare och vi åt julmiddag. Nam. Julgröten som jag alltid brukar stå över förutom när jag är tvungen att äta måste jag bara smaka lite på. Det var inte gott men den enda skillnaden var egentligen att det smakade salt. Lite som aromsalt. Men fasen så äckligt var det x)
När de ätit klart fick jag skjuts till Sara och var där några timmar. Bara chillade. Slökollade någon film, bläddrade lite i en tidning, snackade en massa vilket behövdes, musik och sånt.
När jag kom hem följde hon med en stund. Vi kollade lite kläder på netet, snackade och sånt.
Hon stack och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på. Funderar på om jag kanske borde gå och lägga mej i tid för en gångs skull men vet inte riktit. Stömmen for ett varv medan jag skrev detta så den verkar hålla med.
Får väl se. Dröm söta drömmar i varje fall<3

http://www.scifi-movies.com/images/data/0001579/affiche2.jpg

Den här tror jag det var vi såg.
Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0