Julfirandet.

Lördag 24 december
Så var det julafton då. Sov länge och snackade sen skit med folk. En vän hade skrivit en sjukt fin dikt till en annan. Personen som fått den kan omöjligt fått någon bättre julklapp, så vacker :)
Så var det att hoppa i duschen, packa ihop lite grejer och så kom pappa och hämtade mig. Förde Saras julklapp till henne och klädde sen vår gran. Fixade mig och nördade innan vi stack och fira med släkten. Åt massa gott och hade kul. Mamma kom en sväng när hon slutat hon också.
Julklapparna är jag nog nöjd med. Fina smycken, en plånbok som jag är överförälskad i, godis och lite pengar. Och så ett stativ av Sara! Bästa julklappen typ ever. Älskar henne annars också men nu ennu lite extra mycke, haha<3
När vi kom hem igen var jag sjukt trött en satt mej här en stund. Fick veta saker jag aldrig kunnat gissa och det väckte både sorg och glädje samtidigt som jag blev väldigt rörd. Älskar<3
Så det var en händelserik och rolig dag med många överraskningar.
Hoppas ni alla hade en lika trevlig jul som jag<3

Vår gran^^ Brukar inte vilja ha så mycket i den så förutom att glittret ser lite ojämt ut så är jag nöjd :D
Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0