Uncan andra gången i livet.

Onsdag 28 december
Stack och träffade Nette. Vi gick runt en stund men kom sen hem till mig. Hon fick sin julklapp mycket i efterskott och så satt vi och babblade och nördade. Stack sen till stan igen. Uncan och kolla när Tony spela biljard. Andra gången nånsin som jag varit in dit tror jag. Men Nette stack hem så sen stod jag och fattade inget när jag lyssnade när han snackade med några finnar, haha. Men vi gick omkring lite där en stund och snackade skit sen innan han stack hem igen. Då gick jag till kusinerna. Robin han jag inte se mycket innan han fick besök men satt och snackade med Api och kollade film. Mamma hämtade mig när hon kom från jobbet.
Nu har jag bara suttit här och snackat med Sara som åker på kryssning imorgon. Hoppas hon får det sjukt roligt (samma Katten)! Och Jenny som åkte idag.

Hittade en gitarrversion av River Flows In You. Och den är precis lika bra juh.
Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0