Hur kan allt kännas så lika efter så länge?

Fredag 30 december
Vaknade halv tio ungefär och hoppade i duschen. Sen iväg till Ekenäs. Hittade inget annat än hårspray men köpte mat och chips och sånt inför imorgon. Träffade Nette också så gick runt en stund med henne. Såfort jag kom hem kom Ela hit en kort sväng innan vi gick in till stan. Vi chillade med Jenni och Benjam och gick runt hit och dit.
Hemma igen har jag suttit här. Kollat några avsnitt 90210 bara för att jag hade tråkigt och blivit väldigt överraskad.

Hur kan allt kännas så lika efter så länge? Så mycket har hänt, så mycket har ändrats men sammtidigt känns det som att allt är detsamma som förr. Jag vet inte vad jag ska tro så jag ska försöka att inte fundera så mycket just nu :)

Dröm söta drömmar<3

http://static-2.socialgo.com/cache/135219/image/4445.jpg

Bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0