Ingen tidig läggning idag heller?

Tänkte imorse att ikväll ska jag gå och lägga mej tidigt men jag tror inte det blir något med det. Förmodligen sitter jag endå uppe halva natten. Det brukar bli så men ska endå försöka att få lite sovet.
Strömen far föresten med jämna mellanrum igen. Snöstormen har gått över i regnstorm och det blåser otroligt så det förvånar ju inte heller.
Imorgon funderar på att sticka till Ekenäs med kusin. Vet inte riktigt skulle ju inte ha någon lust om det bara är slask. Och så sticker vi väl så sent att inga butiker är öppna längre. Får helt enkelt se. Skulle vara kul att hänga med Robin i varje fall för det har jag inte gjort på en tid. Och självklart massa annat ekenässhakk.


Lite storleks skillnad? Så gulligt i varje fall^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0