Matematikprovet skrivet

Steg upp redan nio idag. Inte likt mej på en lördag! Haha men rätt skönt faktist^^ Gick och sova redan vid tolv igårkväll också.
Igår då:

Fredag 4 februari
Upp och iväg till skolan. Fick matematikprovet framför mej och blev förvånad... Hade väntat mej att det skulle vara skitsvårt och att jag inte skulle förstå något alls men det var mycket lättare än vad jag hade förväntat mej :P Jag fattade årminstone hur man skulle räkna uppgifterna, sen om det blev rätt eller inte har jag ingen aning om men jag kan ju allti hoppas^^
Så en håltimme före maten och efter det förberedande till geografiprovet på måndagen.
Efter att ha gått ett varv på stan stack jag med hem till Sara där vi spelade playstation... ;) Haha. Babblade och nördade dator också såklart, hihi.
Så körde dom hem mej samtidigt som Sara sku iväg på träning. Hemma blev det att städa rummet och kaninburen med mera innan jag sen igen for på bio med Robin, Api och några till. Vi såg The Tourist och den var faktist jävlit bra^^ Haha, Varken Robin eller Api fattade att det var Johnny Depp..? Ingen av dem förstod heller slutet av filmen fören dom fick det förklarat för sej... Dumma människor man är med x)
Men sevärd var den :)

Tumblr_lfumdffabx1qfh6hpo1_500_large

Johnny-depp-zaehlt-zu-den-heissesten-maennern-der-welt_large

Kom hem, såg lite på tv men var jävla trött så stack som sagt och sova rätt tidigt.

PS.
Får något fel på vissa människor...
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0