Oskyldigt dömd och massa annat

Kollade på Melodifestivalen idag och som väntat slapp Eric Saade direkt till finalen<3 Han var skitbra :)
Man blev så glad av hans låt och älskar hans danser^^ Det där med glas som sprack var coolt det också.
Men däremot tycker jag att Sebastian borde sluppit vidare.
Oskyldigt dömd var jag också tvungen att se och detta avsnitt var något utav de bättre :)
Med andra ord har det mest blivit tv nu sen jag kom hem men ska sova nu. Guud vad klockan är mycket :O Att min dygnsrytm ska skita sig redan första dagen på sportlovet är ju för jävligt men.. får föröka ändra tillbaka det snabbt nu :)

Några bilder från weheartit ennu :P
Tumblr_lg6a524y551qe36bso1_500_largeGrau! ;)

Tumblr_lfunylw4lc1qeh0dmo1_500_largeSer mums ut!

Tumblr_lewcz0gsrk1qdgp6bo1_500_largeWow :O


Såg föresten på Glee idag också. Diggade är de sjöng denna^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0