Provvecka pågår -.-

Jag har ju inte varit vidare aktiv de senarste dagarna men har läst på prov typ sen ja kommer hem tills jag ska sova...
Finskaprovet sket sej totalt, historieprovet jag skrev igår fick jag 7½ i och läraren sa när han  gav det till mej "Ena uppgiften va riktit bra men andra... ja ha aldri vari me om att nån sku ha bullshitta såhä mycki för att försöka lura mej..." Haha, fick sex av sex poäng på ena upopgiften men den andra "bullshits-uppgiften" hade jag skrivit tre sidor långt svar och fick ett poäng... Skoj!
Imorse skrev jag psykologiprov och det känndes som att det gick ganska bra men man vet aldrig. Får väl se det imorgon.
Nu ska jag sträcka på stan innan det blir hem och läsa på matematikprov som gäller... Orkar inte -.- Nä men det är endå rätt lätt att öva till i och för sej så orkar jag inte försöka fatta hur man ska räkna men får göra det endå :D
Dagen har varit sjukt rolig annars, har gjort bort mej ett smått antal gånger och det ser ut att fortsätta i samma riktning, helt som vanligt med andra ord, haha :)
Hejdå, vi hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0