Sara har varit här^^

Tisdag 8 februari
När Sara var här kollade vi på filmen G.I.JOE - The Rise Of Cobra, skitbra om du frågar mej :) Och så var ju snyggingen Channing Tatum med så bara det gjorde den ju sevärd men jo de var över huvud taget riktitgt bra :)
Hon stack hem vid sju och sen dess har jag inte gjort mycket vettigt... Suttit här mest.
Snackat med folk. Cassu bland annat, vi snackade om lite olika saker, och det fick massa minnen att väckas<3 haha :D
Nyss var jag i duschen men ska börja sticka och sova nu. Åtta imorgon igen. Alla jävla dagar även denna period åtta. ORKA! Men jag har femte perioden att se fram emot så nog ska jag väl överleva. Snart är det sportlov dessutom^^
Nu sova... Blev inge tidigare idag heller, sellan, haha.
Gonatt<3

Mäki Haluu har jag inte haft på länge... Eller Mäki Haluun :) Så här kommer en sån:
5379885248_d19bf45e07_z_large
Älskar att det är han som lyften benet/foten^^ Såå sött^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0