tapets-beslutsångest...

(Angående rubriken... Vilken ordsammansättning -.- Haha :D)
Tapeter, hmm... Vi håller ju på att renovera lägenheten inne i stan så ska välja tapeter till mitt rum. Funderade förut lite på vit tapet på tre väggar och sen en mörkgrå tapet av något slag med klarblå och vita motiv på den fjärde men har gått över till att vilja ha tre vita och en "fototapet" nu. Har hittat fina och billiga på Rusta men de hade tre alternativ som jag inte kan välja mellan...







Några förslag på vilken jag ska välja? :)

PS. Texten ihopkopplas av någon anledning ed bilderna så texten blir grå... vet inte hur jag ska få bort de så ni får helt enkelt bara ignorera :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Den andra :)

(eller tredje.. eller första..)



He-he-he :D <3

2011-02-25 @ 09:43:38
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Cassu

Ja håller me sara, eller så sku ja välja?!??! :D ja vet int, me ja sku int ta den första, tror ja? :D <3

2011-02-25 @ 15:48:39
URL: http://cassuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0