Köpte ny dator<3

Torsdag 10 februari
Så ennu en skoldag. Att maka sig upp till skolan till sklockan åtta på morgonen är inte kul! Men även denna period är jag tvungen att göra det varenda dag -.- Aja, nu på måndagen var vår lärare åtminstone vänlig nog att de oss en liten sovmorgon men med jobb hemma istället.

Först två finskatimmar... jag trodde inte jag skulle säga detta men det var faktist kul att sitta och göra dedär uppgifterna :O Hihi^^ Efter det engelska, psykologi, dubbeltimme kemi och så sist musik :)
Vi skulle ju kunna studentsången till idag vilket jag också kunde. Men missade ett ord och det harmar för jag kunde det egentligen, fick bara blackout liksom :P
Till stan lite snabbt efter skolan och så när mamma kom efter mej for vi till Ekenäs. Gigantti och köpte ny dator<3 hihi. Så köpte vi mikro och dammsugare också vilket vi fick bra rabatt på så möhöhöö :P
Sen en sväng upp till Seppälä måste jag ju också. Hittade lite billigt, en bh och en present :) Påväg ut fick jag syn på en ring. Blev störtkär så var tvungen att köpa den också :) Föreställer en uggla<3

När vi kom hem var Frey och Veka här. Frey hjälpte mej lite med att installera denna fina dator^^ Satt i köket och hörde på tråkitgt ointressant babbel en stund fören det blev dags för Beck. Mitt i Beck kom jag på att jag måste duscha så missade lite där i mitten men det gjorde inte så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0