Finally friday :)

Fredag 11 februari
Äntligen fredag, den här veckan har kännts ovanligt lång. Bara att dra sig till skoaln igen. Engelska timmarna gick fort och följdes av historia. Efter maten hade jag och Cassu håltimme så jag for med henne till hälsosystern när hon skulle ta bort stygn (hon var nämligen på operation förra veckan så hon hade några stygn på halsen). När jag satt där gick det inte att undå höra om lite högstadie-drama dagen till ära. Haha :P
Psykologi och hälsokunskap två timmar sist. Såg nån rätt tråkig film på hälsokunskapen men skönt att bara sitta och göra inget :)
Stan som vanligt ett varv med Sara och Cassu. Vi feida till mej med Sara så Cassu blev ensam den lilla stackaren :P haha, ja tror nog hon klarade sig ;) Sara for typ direkt vidare hem till sig.
Utforskade min nya dator lite och babblade med lite najsiga människor :)
Senare kom Wedding Crashers, har sett den förut men den är bra så varför inte en gång till? :)
Satt och diskuterade med Cassu under tiden ;)<3 Bland annat kom vi (eller egentligen jag men.. endå :D) fram till att Owen Wilson ser rätt bra ut för sin ålder och att jag diggar hans mun skarpt x) (haha inte egetligen men när han babblar ser det så... sött ut xD)

http://chokladbanan.blogg.se/images/2010/weddingcrashers_89809466.jpg
http://bittenandbound.com/wp-content/uploads/2008/05/owen-wilson-marley-and-me.jpg

Sen var jag apsömnig så blev som sagt att sova redan före ett! :O hihihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0