"Sammanfattnig" eller något :D

Mina favoriter är Brolle, Loreen och Christian Walz :) Vet inte vem jag tycker är bäst faktist men två av dom måste ju till final och en till andra chans^^

Bidrag vidare:
- Christian Walz
- The Moniker
- Brolle
- Sanna Nielsen (direkt till final..)
- Loreen

Wohoo :)
Men lite humor att alla låtar som inte gick vidare var svenska. Säger ju lite om vad som går hem :P

Christer Sjögren...? Blä. Asså musiken är väl rätt okej ibland men jag tycker INTE om hans röst -.-
Den "förvandlade" låten eller ja... Så låten är rätt bra men hans röst är fortsättningsvis bajs :P

Haha, allt dedär har jag ju skrivit under tiden medan jag sett på tv så men tanke på hur ofokuserat det blev kan jag anta att jag nog ändrar åsikt om mycke ennu :P Inte mina favoriter men det andra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0