Drömmar!<3

Gick och sova redan före ett går så nu sitter jag här pigg men dock väldigt hungrig efter över tio timmars sömn, skönt!

Drömmde massa kuliga drömmar, eller det var väl egentligen en dröm men endå^^...
Började med att jag var ute och gick men mamma en underbar sommardag för vi var påväg någonstans (har drömmt om samma ställe förut någongång också :S men då inte samma handling). Så vek jag av eftersom jag inte längre orkade på tillsammans med mamma och plötsligt var jag på värsta matlagningstävlingen. När jag sprang efter ingredienser kude jag hoppa skitlångt med varje steg så sprang snabbare än blixten ;)
Minns inte dag som hände där emellan men jag var plötsligt i Thailand och gick omkriing med ng på de mysiga gatorna. Köpte ett urfint armband som jag genast blev förälskad i MEN så mötte vi någon kånstiga vakt eller något som krävde att få armbandet. Blev skitledsen och sprang efter honom för att få tillbaka det men lyckades inte... Så ändrades allt ige oh jag befann mig på ett födelsedagsparty ordnat för mej. Min bästa födelsedagspresent var att jag fick komma backstage på en filminspelning med Hilary Duff... tror att det inte var någon av hennes riktiga filmer utan "the last song" kanske :) Var överlycklig och dessutom, i samband med att jag fick berättat för mej det och var påväg dit så fick jag också armbandet<3

hihii, drömmar är allt bra underliga :P Men dock SÅÅ roliga^^

Nu måste jag ha något i magen så, vi hörs<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah, lite najs :DD

2011-02-13 @ 10:28:11
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0