Filmkväll hos Sara!<3

Onsdag 16 februari
Började dagen med två timmar hälsokunskap. Så finska, även idag utan Cassu. (Krya på dej!<3). På historietimmen kollade vi på någon film, tråkigt men tiden gick fort :P Så redan dags för de två sista timmarna, psykologi. Andra timmen delades vi in i grupper och satt och diskuterade olika saker. Det är rätt kul men jag blev skitförvånad när timmen var slut för tyckte inte att det hade gått två timmar :)
Så sprang jag ett varv till bokhandels i kylan och köpte en bok och sen till Canny. Efter att ha stått och snackat med Robin en stund utanför Masa så kom mamma efter mej. Glufsade i mej lite mat och sånt fören jag stack till Sara. Hoppade på när dom kom här förbi :)
Vi orkade inte göra så mycket så det blev att kolla film. Först började vi med The notebook men den stärvade (vi kollade direkt på nätet) så började med 17 again... Med andra ord så kollade vi två filmer paralellt i pricip, tur nog så började det ladda snabbare efter 10-20 minuter så vi kollade klart 17 again först för att sen fortsätta med det vi hade kvar av den andra filmen, haha, underligt att man ite blandade ihop^^
Båda filmerna var skitbra. Älskar dem!<3 Och Zac är rätt så jävla het han också ;)

The Notebook
http://2.bp.blogspot.com/_iWe7iTDTEd8/TEVUssBA_RI/AAAAAAAABCY/8ypCTo7ty0Y/s1600/the-notebook-2_13623732.jpg

http://hedlundlinnea.blogg.se/images/2011/the-notebook_40059052_127186398.jpg
Stadstjejen och killen från landet^^

http://ameliadalhammer.blogg.se/images/2009/17-again-poster_51339473.jpg
http://eichy.blogg.se/images/2009/17_again_trailer_35177128.jpg
Gaaah! Graudeeee-sluurp ;)

Jag har ingen kemibok ennu eftersom det var bland annat den jag skulle köpa av Nikke så läste lite till ett mini-förhör vår lärare hotade med fören mamma kom efter mej.
När jag kom hem tvättade jag bort smink och allt sånt så nu sitter jag här redo att gå och sova :) ska kanske kolla egenom lite engelskaord ennu men får se.. tror jag snabbläser på någon rast imorgon stället, mihihii :D
Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0