Har varit och hälsat på Nikke :)

Tisdag 15 februari
Första timmarna kemi, vi hade något förhör, det gick inget vidare om man säger så. Hehe, man skulle kanske borda läsa lite flitigare.. :P Hälsokunskap och så två timmar finska... Cassu var sjuk och stannade hemma så där satt jag ensam :( Men uppgifterna gick rätt bra så det var ingen fara, synd om henne såklart men...
Historietimmen har jag inte heller med varken Sara eller Katten så satt ensam då också. Så de två sista timmarna engelska, tråkigt men gick fort.
Åkte hem med Sara och här åt jag, bytte kläder och allt möjligt sånt. Lite över fem körde mamma mej till Sara och därifrån åkte jag och Sara sedan med Sebbes mot Kyrkslätt. Satt i bilen och var skitslöa, eller jag var rätt hyper men det brykar vara samma som när jag är slö så.. x)
När vi kom till Nikke och steg in genom dörren möttes vi av en lurvig liten vovsing^^ Inne i Nikkes rum satt vi och diskuterade de mest intressanta och ointressanta sakerna... helt typiskt oss alltså :) Men härregud, vi mår nog inte riktigt bra... fuck that! ;D
Mina skrattattacker utbröt nu som då de med... tycker synd om de andra men det gör inget för elakingarna, okej... det var bara Nikke men endå...(höhö) var dum och mobbade mej! Blev såå sårad... Yeeah sure :D
Föresten så hade jag ju tänkt köpa böcker av honom men det glömmde vi båda bort totalt så... Lyckat!

Nikke stiker ju till Korea på fredagen som utbyteselev och stannar borta ett år så honom får man inte se på länge :( Usch, kommer saka honom! Tur att det finns internet i varje fall^^

Skitkul dag! :))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0