Penkkis :)

Torsdag 17 februari
Klockan tio när vi hade haft två timmar finska var det dags för Penkkis-programet och det var riktigt bra i år :) De hade temat CABINCREW så alla var utklädda till flygvärdinnor och annan flygpersonal. Så fina allihop.
Efter psykologin på kemin fick vi skriva ett kort förhör och jag tror jag fick ganska rätt.
Sista timmarna musik. Det var som vanligt typ tre stycken som hade föredrag, det är kul att lyssna på faktist.
Efter skolan var det tänkt att jag skulle träffa Nette men hon svarade inte i telefon så jag gick omkring llite med Katten istället. Såå min dag som sagt. Undrar vad det rör sig i hjärnan på folk när de beter sig som de gör... skulle vara intressant att veta faktist... :)
Vi gick till lägenheten där mamma och pappa håller på att renovera och så åkte vi med mamma en sväng till Ekenäs.
När jag kom hem gjorde jag inget vettigt utan somnade vid sjutiden och när jag vaknade halv tolv fick jag lite halvt panik och var tvjungen att snabbt hoppa i duschen så.. jag missade Beck :( Så fören jag fick sova igen måste jag också packa inför övernattningen hos Cassu och packa in hennes present :P

Tumblr_lgi18vpouy1qdcm0wo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0