Stooort sömnbehov :S haha :D

Onsdag 23 februari
Idag vaknade jag först lite över tolv trots att jag stuckit och sova klocka ett igår... Nästan 11 och en halv timmes sömn.. sjukt juh :O Min kanin väkte mig i och för sig klockan åtta. Hon höll på och rev i tidningspapper och vägrade sluta -.- Såfort hon blev tyst kunde jag lugnt sova vidare för trots att hon var så irriterande och ljudlig så var jag för trött för att klara av att stiga upp :P
När jag då dragit mej upp, ätit lite och piggnat till började jag städa och lite sånt. Skulle precis ta itu med kaninburen när pappa stack till lägenheten igen. Jag for med och kan inte förneka att det delvis var i hopp om att slippa till Canny (A). Sandpapprade i varje fall lite lister och målade lite mm. Rätt kul egentligen men fick skitont i handlederna.
Han inte till Canny idag heller.
Kollade för en stund sen på filmen Rising Star. Lite slö men samtidigt bra... (Verkar som jag inte tycker illa om några filmer alls... Säger alltid att allt är bra men vadå.. Jag tycker ju de :D)

http://www.ipapio.com/wp-content/uploads/2010/10/watch-rising-stars.jpg

Nu är det sovdags
. Har sittit och gäspat i över en timme redan, fasten jag sov så länge förra natten. Weird.
Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0