Si bara... bloggtorkan upphör...

...kanske :D Här har det varit rätt så dött den sista tiden juh.

Måndag 21 februari
Måndagen gick åt till att bara slöa. Gjorde nog absolut inget vettigt alls tror jag, slö som jag är (A) Eller jag kollade på en underbart bra film fylld med massa kampsport och sånt. Borde ju kanske inte vara helt min typ a film men för det mesta så älskar jag allt sånt!<3 Never Back Down hette den och klart värd att se! Blev såklart Top Model på kvällen också.

Tisdag 22 februari
Igår var jag till Ekenäs en snabb sväng och sen for jag med in till lägenheten och hjälpte måla lite batterier. Så kolla tapeter i Lindström, hittade inte den "perfekta" jag söker efter men två alternativ som jag skulle vara helnöjd med :)
In i Canny ett varv och hittade en t-skjorta men mamma hade brott så jag hann inte testa den. Får se nån annan dag istället. Klockan sju körde mamma mej till Robin och Api. De hade även kusiner på besök. Vi sprang ute i snön lite också, skitkul! :) Typ hoppa i snöhögar, klumsa fram i snön och massa sånt barnsligt ;) Blev hämtad typ tio, satt här vi datorn sen dess samtidigt som jag kollade på tv och sova blev det klockan ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0