Vårkänslor^^

Måndag 28 februari
Måndag och ny vecka
. Flexveckan började som sagt så i princip en vecka till ledigt. Eller inte ledigt men typ utan skola. Vi måste ju endå fixa arbetet. Ska nog göra något slag av receptbok/häfte. Har planerat idag hur det ska se ut och sånt men själva bakningen börjar jag med först imorgon.

Fick inte mycket till sömn inatt, först rev kaninen massa i tidningspappret hon har i buren och såfort hon slutade med det höll mamma på att snarka... -.- Vaknade flera gånger under natten utan nån direkt anlädning och tidigt imorse började kaninen riva papper igen! Blev så grymmt irriterad och drog mej upp tillslut.
1453a9cb0019e3a04d3efddb_large
Tänk om man hade en sån snäll och fin en :)

Efter att ha varit till skolan efter material mm. gick vi till på stan en stund och så åkte jag och Katten med Sara hem till mig. Här kollade vi filmen Älska Mig som är en svensk film om en mobbad flicka, Alice. Den är faktist riktigt bra men en underlig sak gör filmmakarna i lite över halva filmen som får det att likna lite en reklamfilm för att våga stå emot mobbning. Dessutom saknas den avslutande kyssen mellan huvudpersonen och den hon gillar som även det förstärker reklamfilms-känslan :/ Men i övrigt som sagt bra film :)
Så vid fyra körde mamma in oss till stan där vi gick omkring utan att göra något vettigt precis som så många gånger förut :D
Det börjar kännas som vår för det böjar bli mer och mer folk som rör sig och inte bara sitter inne och gömmer sej, mihihiii :D
Mer liv och mer värme, starka vårkänslor!<3

Nu blir det tv en stund för min del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0