Finska prov som närmar sig...

Är skitsömnig nu fasten klockan inte ens är särskillt mycket :S Ska ta och sova snart tror jag. Bara tvätta smink och sånt först (om jag inte fastnar här som så många gånger förut.. xD)
Kom på idag att det inte alls är särskillt länge till provveckan vilket skrämmer mej eftersom jag borde plugga finska 24/7. Inte för att jag lär mej endå men sådär så att jag kaaanske har en chans att bli godkännd... Sen ska jag omtentera det förra finskaprovet också så där sitter jag sen med två finskaprov framför mej som om det inte skulle vara illa nog med ett utan sen ska jag ha två och antagligen blanda ihop alltsammans... Asså fuck that shit!
För övrigt så har jag prov alla dagar, ingen "paus" på hela vecka -.- Jaja, det blir att ligga hemma och läsa alla kvällar då eftersom jag inte är vidare bra på att plugga fören dagen före provet ska skrivas... Men jo, finskan måste jag snart ta itu med åtminstone.. känner mej väääldigt entusiastisk... -.-
Okej kanske lite löjligt att oroa sig över det redan men det är skitjobbigt :P

Snackade föresten med Nette lite för första gången på skitlänge idag. Hon höll på med något och hade inte tid med mej så det blev inge mycket men ja... kul att höra av henne igen^^

Imorron måste jag städa, sjukt råddigt rum. Haha :D

Gonatt nu då!<3


Onsdag 19 januari
Historia timmarna flöt på rätt bra men gud vad trist det är! Psykologin hade vi i datasalen och diskuterade något så det var chill :) Snackade lite med Ela före maten, hon kanske kommer hit på fredagen^^ En geografitimme med Cassu som gick skitfort men sen två långa timmar engelska *Suck*. Men efter det fick jag äntligen sluta då. Gick en snabb vända på stan så åka hem med Sara.
Äta, dator, läsa bloggar bl.a men sen för en stund sen var jag duktig och fixade läxorna så nu är dom gjorda^^
Visserligen sammtidigt som jag kollade lite på grey's anatomy som jag annors aldrig brukar se men ja.. Haha det råkade vara på så jag var bara tvungen att kolla lite.

http://www.greys-anatomy.fr/images/g/r/104/images/greys-anatomy.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0