Finskaprov imorgon...

Måndag 31 januari
Geografi där vi skulle peka ut länder i Asien, jo morjens... Haha, Hade jävla problem att hitta Indonesien tillochmed xD Duktigt nog... Har på känn att jag borde plugga på det lite :) Sen finska där bara gick igenom en övning vi fått till läxa. Kommer få fyra i detta prov också. Eller jag kan ju hoppas på att jag blir godkännd men chanserna är inte stora precis :P Men tänk OM jag skulle få godkännt :O Lite jag skulle bli glad^^
Nu pågår håltimmarna så ska dra mej till stan en sväng tror jag.
Hejdå<3

Tumblr_lfr9sphrxr1qf6y8go1_500_large
Fick sån lust att se "The last song"<3 Får se om jag har tid när någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0