Musiklektion :)

Torsdag 20 januari
Första timmarna psykologi, efter för lite sömn var jag rädd att bli sen men klarade mig, haha. Så matematik, vi fick ut förhören.. det hade gått lite bättre än jag trott men inte var det bra inte :P Typ 10p av 20p tror jag :P Dubbeltimme i finska... såg inte fram emot det men det gick rätt fort endå^^ Så musik kvar då bara. Tre som hade presentationer om musikaler. The fantom of the opera skulle jag kunna se :) Så fick de spela sin favoritlåt och "hat-låt". Tokio hotel och Justin Bieber - redan så uttjatade bler ratade men jag håller inte med. Justin Bieber är inte min favorit men med tanke på hur långt han har kommit så måste han ju ha talang. I och för sig spelades Baby upp och det är väl hans värsta så :P Annars är hans låtar rätt söta och inget fel med dem liksom. Musikvideorna däremot, speciellt denna var väldigt överdriven pch dålig helt enkelt. Sen Tokio hotel då.. Jag var ett stort fan av dem för cirka ett och ett halvt år sen men slutade lyssna eftersom jag typ lyssnat sönder låtarna men att höra dem nu igen fick mej att vilja höra mer^^ Diggar deras tyska låtar bättre än de engelska trots att jag inte förstår något av vad de sjunger :)

Kollar på Beck men ska strax sova så stänger av datorn nu. Men det har hänt en del idag så berättar mer imorgon :)
Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0