O.C. Season 1!

Fredag 28 januari
Sisata lektionerna historia då som sagt. Fick ett besked. Tragiskt, dåligt, sorjligt eller vad man ska säga... Visste inte hur jag skulle reagera, vet fortfarande inte. Aja, så fick vi sluta tidigare och det var jävla skönt :)
Gick till bokhandels med Sara och Katten men Sara for hem så gick med Katten lite sen. Såg Robin som såg så cool ut när han gick omkring med en korg i butiken och handlade... Kogen var full med sallad... ;)
Hemma hade jag tänk kolla genom lite till provet. Öppnade historiaboken satte mej på sägen och började kolla på O.C x) Älskar Ryan^^ Förut när jag bara hade sett bitar av något avsnitt nu och så fattade jag aldrig hur cool han var och vilken underbar personlighet :P

Det här inspirerade mej till min nagellackning idag, hade i och för sej bara vita naglar och gröna ändare. Var inte nöjd med det endå så tog bort det redan.
Tumblr_levm4ybbkm1qej685o1_500_large

PS.
Det där med bilderna ser inte lovande ut... Är lite addicted by O.C^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0