Sommarjobb? -Hoppas!

God Kväll eller God Natt :)
Kollade på Beck för en stund sen tillsammans med en god banansmootie<3 Annars har dagen bestått av att inte göra särskillt mycket. Kollat YouTube klipp, läst bloggar, sett på tv, gjort en ansiktsmask, drömmt mig iväg till varmare bräddgrader och lite sånt :)

Imorgon blir det att endera, som jag nämnde tidigare, umgås med Sara eller så åka och fråga om sommarjobb. Eller kanske både och?^^ Får se hur det blir.
Nu är det natinati för min del! (Fan vad jag har svängt dygnet de senaste veckorna... kommer ha jävla svårt att få det rätt iden inför att skolan börjar och jag måste upp klockan 7 alla dagar... :S)
Söta drömmar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0