Med svårigheter att vakna

Tisdag 11 januari
Efter att jag med nöd och neppe hade dragit mej upp ur sängen och dragit mej till skolan, i någorlunda god tid till och med, satt jag där och bokstavligen gäspade mig igenom tre första timmarna. Finska-Finska-Historia.
När jag fått lite mat i mej (dessvärre gröt, yäk! men okejdå) och psykologin började hade jag äntligen piggnat till så resten av dagen gick fort faktist. Matematik-timmarna var nästan roliga juh :P
Efter skolan blev det att sticka till Sara. Lite singstar men vi tröttnade rätt fort så bara chilla, kolla på tv och lite dator :)
Haha, såg på några lite halvgammla filmer vi har gjort på skoj... HAHA Fan vad man kan bete sig då^^
På tal om att bete sig.. Haha, vi failade lite i skolan idag. Nä men vi snackade visst lite högt där ett tag har jag för mej... Aja strunt samma^^
Nu har jag kollat lite smått på tv, druckit en banansmootie och sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0