Lång dag avslutas med Beck^^

Torsdag 13 januari
De två första timmarna psykologi... Min lilla vän skolkade så henne fick jag vara utan :( Haha nä men hon var sen så hon kom inte på timmen sen allt. Först presenterade vi våra arbeten och sen skulle vi planera nån undersökning i par :) Följdes av fyra ganska så tråkiga timmar igen :P Matematik-Engelska-Finska-Finska. Vi en jävla skit läxa i finskan att vi ska presentera några nyheter inför klassen nästa tisdag... skit på er -.- Haha nä men fan vad bra det kommer gå då. Höhöm.. Min högläsning i finska är förövrigt utmärkt och jag borde fan få pris.. för långsammaste och mest felaktiga läsningen då tyvärr x)
Sen musiken då. Var kul :) Haha förutom att man blev lite sömig av att sitta och lyssna på läraren i en och en halv timme i sträck, dessutom var jag hungrig.
Så sprang vi iväg till Canny sen. Men mittallt försvann Katten utan att säga någå :S Okeeej? Haha hon orka väl inte med oss bara^^ Gick lite med Sara i stan ennu sen. Köpte glass bland annat. Hihi, tjokii :D
Hem och inte göra något vettigt.  För en stund sen var jag i duschen och nu sitter jag och kollar på Beck^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0