Fasta i K-markets dörr... ;)

Tisdag 18 januari
Underbar dag! Haha. Började klockan åtta med två timmar finska vilket visserligen inte är det roligaste men vi hade ju dedär muntliga presentationerna så vi behövde liksom int göra något. Min prestentation tog sammanlagt cirka en-en och en halv minut... x) Och undrar hur mycket som var fel :D Strunt samma, nu var det över då och det var knappt jobbit juh, men vår lärare hotar med att hitta på flera liknande uppgifter... Great! -.-
Sen tre håltimmar då. Andra och tredje håltimmen satt vi i bildkonstsalen och ritade lite :) När vi satt där den sista av de tre timmarna kom en högstadieklass med "slöjd-elever" asså dom var ju bara för roliga att lyssna på :D Såna idéer och funderingar! :D För övringt kan jag inte ens minnas att min gammla klass betedde sig sådär pass överdrivet xD
Sen en geografitimme. Matematiktimmarna blev också inhiberade så vi fick sluta då :)) Gick med Katten och Cassu till stan. Katten sku sticka så vi for med henne till lågis varifrån bussen går. Jag och Cassu tillbaka till stan, sitter på bänken i Masa, babbla, flina åt allt och så lyckas jag bete mej som vanligt x)
Jo men sen sku vi gå till bussis eftersom Cassus buss snart sku komma... Det betyder ju att vi måste ta oss ut genom dörren.. mycket logiskt men vi faila till det en smula!Dörren funkade inte som den skulle utan öppnades bara till hälften vilket vi inte var berädda på så vi lyckades på något underligt vis gå samtidigt så vi som nästan kilade fast oss xD :D Detta ledde till en stor skrattattack och de som såg oss tyckte nog vi var rätt så jävla underliga, vilket vi ju också är så det är ju helt förståeligt. Men kul var det! ;D Så sto vi på bussis och väntade, hihihii^^ ;) Bussen kom så jag stack.
Nu har jag kollat igenom en psykologiläxa som jag strax ska fixa. Snackat med Ela, Robin, Cassu, Api m.fl^^ Och sånt.
Ska hoppas i duschen nu innan Kommissarie Winter :)


Töntsmail! (rött face dessutom -.-) Jomoi! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, kan tänka mig hur det såg ut när ni fastnade :DDDDDDDDDDDDDDD HIhihihiihih!

Men snygg bild ;) <3

2011-01-18 @ 21:17:49
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Sarre

Jo, den påminner faktiskt om den. Gillar dem <3

Hihi :)

2011-01-19 @ 19:44:15
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0