Gjorde läseordningar

Måndag 17 januari
Efter håltimmarna hade vi en timme engelska. Förhör på ord vi haft till läxa för en tid sen. Det sket sej lite :P
studiehandledning där vi skulle fixa klart och lämna in våra läseordningar för perioad 4 och 5. Får jag som jag vill har jag skitbra :) Okej period 5 är ganska full men preiod 4 äger! Börjar sent och slutar tidigt ett flertal dagar i veckan^^ Hoppas*
Efter skolan var jag och Cassu skitslöa! Gick skrattandes och fjantade oss påväg från skolan till Varuboden med Sara, Katten och Robin som inte riktigt tycktes uppskatta vårt flummiga sällskap... xD Ei sitten :D
Annars gick vi bara omkring lite som alltid^^ Så sku Cassu med bussen, Katten for någonstans och jag åkte hem med Sara. For med mamma till Sparhallen och sen Säästö.
Borde ha fixat finskaläxan direkt men gjorde det på kvällen. Tog skitlänge med tanke på hur lite text det blev av det... :P Kollade på Next Top Model lite också, hihi.

Presenterna av Cassu:





Det rosa armbandet<3




'

Hihi<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Du menar väl inte att jag int uppskatta de, för de gjorde jag! Men var kanske int på jätte-skratt humör just då xD

2011-01-18 @ 21:21:01
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0