Släkten är värst!

Vitto jag är fittig! Asså ärligt, dedär med att släkten är värst? Jag kan inte annat än att hålla med -.- Är jävla sur på min syster för tillfället. Halvsyster bör understrykas! Min mamma har inget med det att göra (haha :D). Tur är väl det.. Jag är fan rädd vad det är för gener som följer mej :O haha nä men okej. Det var så att när jag stod på masa trappan med Cassu idag och väntade på hennes buss respektive att pappa skulle komma efter mej så kom HALVsystern ut ur butiken, fick syn på oss och började babblad med oss. Till trappan kom det mer och mer folk och det råkade sig nu så att de var finnar. HALVsyrran stod och halvt snackade skit om dem med att säga saker i stil med "dom hä finnana här bakom e no så löjliga... föröker härma svenska, HÄÄHÄÄHÄÄ" Kan ju säga att jag inte tyckte det var vidare "HÄÄHÄÄHÄÄ"... Så fortsatte hon och var allmänt pinsam eller ja.. nått sånt. När en kille kommer förbi bakom henne säger hon "ojojooj så du, där sku du ha en långer en..." (Han råkade nämligen vara rätt lång). Asså hur jävla idiotisk får man bli!? Nog om det nu... Men jag blev såå fitti! Bara att "jomoi ja vi far ti bussis nu, hejdå!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0