Förstörd sovmorgon...

Måndag 24 januari
Väl medveten och att jag borde sova vid det här laget sitter jag endå här och skriver...
Efter håltimmarna som vi faktist tog oss till stan på, vi kom lite sent i och för sig menatt.
Så studiehandledning... Jag satt och planerade min läseordning medan hon babblade om nästa år, just jo, lyssnar nooohg :)
Fick läseordningen nu slutligen ändrad till bästa möjliga. Nästa period är ett helvete bestående av dagar som alla börja åtta men femte perioden är super :D Börjar 11 två dagar :O Asså nästan för slött juh :P Sen har jag tyvärr tre håltimmar, lite jobbigt kanske men.. Det får duga :)
Så på stan med Cassu^^ Träffade på Nette snabbt så vi bestämde att vi kanske ska ses imorgon. Sen hittade vi Katten så hon kom med oss^^ Efter att Katten hade dissad och vi då stälde oss på trappan och väntade blev jag om sagt jävla fittig men jeuu.
Hemma har jag gjort läxor (men när jag ritat upp matematikuppgifterna orkade jag inte förstå mej på det eftersom det inte ville som jag ville så.. ogjort :S Haha :P) försökt använda denna oerhört ofungerande dator... Babblat med lite alla möjliga och kollat Eragon :)
Börjar för en gångs skull nio imorgon men de sovmorgonen var jag ju tvungen att förtöra genom att sitta här... Typiskt mej-.-
Nu blir det gonatt åtminstoen!

Tumblr_leptj1qqbe1qcpbopo1_500_large

Domesticated-rat_large

Image001_large

Tumblr_lc1dnygmj31qa643qo1_500_large

Söta drömmar!<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo. Vi måst spela sen när du kommer nästa gång <3

Hihi :)

2011-01-26 @ 18:37:13
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Sara

O du e nog ingen fet säl, varken påriktigt eller på bilden, hahha :D

2011-01-26 @ 18:52:03
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0