Så var det måndag igen då

Fick läseordningen lite ändrad men är inte nöjd än så ska se om något annat ennu går att ändra men får se :P
Som jag fick det ändrat nu börjar jag endå alla dagar klockan åtta... vitto heller! Jojo men der är nog helt okej förutom att jag endå inte får sluta tidigare i period 5 på fredagen -.- Men jo ska kolla om de går att ändra annars får det duga som det är :)

Har nu suttit här i datasalen en timme och har en håltimme kvar så ska väl kanske gå in till stan en sväng. Hade två geografitimmar imorse. Babbla om klimat, hängde inte alls med, var i helt egbna tankar :P Men det gick rätt fort. Sen en finskatimme, någå provförberedelse uppgifter som jag fattar noll av så provet kommer skita sej totalt... detta också... precis som det förra. Duktiiit^^

Hejdå, ha en fortsatt trevlig dag :D


Tumblr_lf008kj6de1qdj6v9o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0