Foto och babblande^^

Onsdag 26 januari
Har världens träningsvärk i låren... Fuck knäböj!!! Haha, nej, men det är rätt humor, skrattar varje gång jag lyckas ta mej ner för en trappa eftersom jag bara kan tänka mej hur jävla patetiskt det kan se ut x)

Började dagen med två timmar historia men de båda förkortades av rejält så först hade vi mycket längre rast och sen fick vi sluta skit tidigt :) Gick till teckasalen och gjorde klar min teckning så nu är kursen avklarad :) Har i och för sig fått vitsord redan men gjorde klar den endå för det var rätt kul :) 9:a^^
Så blev min och Kattens psykologitimme inställd och Sara hade också håltimme så vi satt och nördade oss i datasalen, hihi. Geografi med Cassu fören en timme engelska. Klockan ett var det elevkårsstyrelsemöte eller något i datasalen så där satt vi nästan hela lektionen :) Hämta böckerna fårn klassen och sen stack vi ;)
Jag och Sara gick några varv på stan fören vi kom hem till mej. Tog kameran och lite sånt sen blev vi hämtade och for till Sara. Först ute och fotade en stund. Så inne dator och lite sånt :)
När hon skulle på träning så körde de hem mej på samma gång.
Har gjort läxor, sytt en topp smalare men det blev för jävligt så det skiter vi i :D
Annars har jag suttit här, mest babblat med Nikke, Cassu, Robin och Sara! :D<3 Mina fina små vänner^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0