Vaknade itid... -för tidigt x)

Thöhöö, blev inget skrivet igår då men här kommer en genom gång av gårdagen :)

Tisdag 25 januari
Började då nio, men normal som jag är så vaknar jag vid 20 över sju av någon anledning, får panik och springer ner. Tvättar ansiktet och precis då kommer jag på att men vafan... klockan var ju bara 20 över sju inte åtta... Bara att gå tillbaka och halvsova lite på en halvtimme då^^ Skönt men ärligt, hur dum får jag blir? x)
Så en finskatimme, historia, två timmar psykologi, en engelskatimme och så två timmar matematik... Blä men vi fick sluta tidigare och sen träffade jag Nette^^ Vi gick alla omkring på stan men alla stack en efter en så tillsist var det bara jag och Nette som vandrade omkring planlöst. Babblade om allt möjligt och så men for hem sen jag med. Kallt juh för fan :D Här hemma fördrev jag tiden med att göra alldeles för lite vettigt... Borde pluggat och gjort läxor liksom. Senare på kvällen var jag endå tvungen att skriva en uppsats i engelskan så gjorde det medna jag såg på Kommisarie Winter så där halvt, och försökte mej också på matematikläxan men det sket sej :D
Annars så redigerade jag lite bilder, tog en jävla tid eftersom internet och hela jävla datorn stärvade hela tiden! Så snackade jag också med Nikke :)
PS. Haha Nette snackade så mycket om att träna så jag kände mej motiverad och gjorde lite knäböj och sånt här hemma också... Lite för många.. Är ju en aning otränad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0