Kan noog bete mej...

Torsdag 27 januari
Min dröm om inställd psykologi gick tyvärr inte i uppfyllelse så det var bara att dra sig iväg till skolan då. Andra timmen delades vi in i grupper och skulle sen planera en reklam. Min grupp fick läppstift, haha. Men det var kul :D
Matematik, engelska och så två timmar finska... Provet kommer skita sig ganska rejält menatt jo sen sitter ja där på omtentamen me två prov framför mej, både förra kursens och ennu sen dehär... Sköjj...
Sista timmarna musik :) Bara en prestation och sen började vi öva på studentsången... Riktigt kul, tycker synd om alla de stackrarna som var tvugna att höra mej råma nått skit men roligt var det endå :)

När vi slutade gick jag upp till teckasalen och satt och klottrade något eftersom Cassu hade timme där och jag väntade på att hon sku sluta. Jag, Cassu, Sara och Katten gick in till stan, Katten var sugen på pizza ;) Men vi gick ett varv till stan först. Sällan jag vitto inte kan bete mej... -.- Haha men det var samtidigt lite kul^^
Sen äntligen till Kotipizza då. Ingen av oss andra var vidare hungriga så vi delade alla tre på en pizza för det känndes ju lite dumt om vi bara skulle ha suttit där och sett på när Katten åt. Efter att ha stått där och nolat ut oss i "kassan" en låång stund först. Jeepsjeeps... Så satt vi nog bara å babbla massa skit men vi hade extremt roligt i varje fall, haha.
Mätta och glada vandrade vi omkring massa igen, satt på bänken i Masa också eftersom det är lite så vi har för vana att spendera tid, hihi :D
Simon kommer dit så snackar lite skit med honom en stund x) länge sen man talat med honom faktist :P
När vi skulle gå iväg ige lyckades vi tappa bort Sara eftersom hon gick andra vägen vilket vi inte märkte först.. Jeujeu.. x)
När vi inte orkade gå omkring mer så stod vi med Cassu i bussis och väntade på hennes buss men var tvungen att feida för Saras farsa kom och hämtade oss.

Nu då? Borde städa... Har läxor att göra... ska snart kolla på Beck... Haha ;D
Kommer kanske redigera och lägga in lite bilder från igår också om jag orkar och hinner mer det blir förmodligen först imorgon eller... någon gång :)

Men nu tänker jag sticka i duschen så jag inte behöver göra det sen mitt i natten eller ennu värre... imorgonbitti! Morgonmänniska som jag är (Y)... Joo ei! Hihi x)

Så en sur kommenta för dagen också... som i sin helhet var riktigt bra annars :))))
- Vitto jag får någåt fel! Vaför ska saker som redan är bestämmda ta som jävla lång tid på sig att komma till skott? -.-

Hej så länge ;)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0