Plugga på prov...

Lördag 29 januari
Ööööhm... inget speciellt, OC hela dagen.. x) Men nu har jag sett det klart och kan ge tillbaka den åt Casu åtminstone :)

Söndag 30 januari
Började läsa historia när jag vaknade eftersom det åtminstone var roligare än finska. Tog en paus och började städa men sen sku Robin och Api tydligen till oss så det blev inte mycket mer läset sen :P Vi låg och såg på tv, babblade och sånt. Läste lite vidarare när dom stuckit men orka inte mer så kom på datorn. Skrev ett inlägg men datorn frös då det sket sej -.-
Så när jag skulle sova kom brorsan förbi för han skulle hämta nåt... Stod och babblade i närmare en halvtimme, stackarn fick inte mycket till svar. Bara "mm, hmm, jo, ajja, nä" hahaha x)
Sen gonatt. På tal om att sova, drömmde värdens sötaste dröm tillsammans med nån som såg ut och kanske var ryan (från OC... det har visst satt sej lite på min hjärna :P) Hihi^^


Tumblr_lfub77qw8w1qfmbu5o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0