Nyårsafton!

Fredag 31 december
Så var det nyårsafton och den firades hos Sara<3 Jenny var också där^^ Vi började med att sjunga singstar fören det kom en massa gäster så dom skulle slippa höra våra vrål.. (läs: mina hämska läten xD). Kollade sen på Saw III. För att vara skräckfilm var den överaskande bra tycker jag, skräckfilmer brukar ju liksom inte tilltala mej något speciellt :P
Åt god mat gjorde vi också :) Potatissallad, knackkorv, köttbullar, pastasallad och sånt :)^^
Chillade i Saras rum sen till tolvslaget med nått frågesport spel eller vad man ska kalla det och annat men gissa vem som vann? ;) Precis - Jag :D thihi.
Lite före tolv var det att ta varmt på sej och sticka ut då. Med kameran i högsta hugg stod vi där alla tre x) Dessvärre blev inte bilderna särskillt bra.. mest därför att jag inte har nått stativ väl. Vadade i snön ut på en åker vilket resulterade i snö upp ovanför knäna och snö upp i byxbenen.. :D Kalla och blöta åkte vi med upp till järnvägen när Anne skulle efter en från sjukhuset som inte riktigt hålits på benen dagen till ära ;) Haha. Nä men det var inte kul precis :S Föresten var det där nästan lite elakt sagt... :P Jaja, så var det då :D (Hade föresten inte med alkohol att göra). Sto där i närapå en timme och fota och fjanta oss. Den var vi genomfrusna så vi gick fort hem och in i värmen där vi bara chillade i princip :) Sova gjorde vi inte fören klockan 6 :) Jenny uppskattade inte min pratgladhet i och för sej :( Thaha :D
Mitt nyår var lyckat^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0