Räksallad!<3

Onsdag 5 januari
Så var jag då tillbaka efter typ 4-5 dag av bloggtorka.
Duschade och sånt sen chilla framför tv:n bara. Lite senare for vi sen och tog passfoton idag istället.. Fyfaaan vad jag hatar sånt! Usch å fy å tvi! Aja, polisstation och beställa nya pass.
Fick plötsligt sån enorm lust att fixa räksallad så köpte räkor, sallad, gurka och annat sånt. Väl hemma uppstod ett litet problem.. jag menar vad är räksallad utan majonäs? Och vi hade ingen majonäs hemma... Men min snälla mamma stack och köpa<3 Thihi det var endå något hon hade glömmt också, inget viktit men endå^^
Besök fick vi också. Jag satt bara här uppe totalt osocial i och för sej så mej störde det ju inte menatt :P
Så fixade jag salladen och mummsade i mej :)




Mumms<3 De stora majonäsklumparna ser däremot lite halväckliga ut... Men det var dom INTE! :)) Majonäsen var i en burk - därav klumparna eftersom jag var tvungen att som skicka ut det :P


Mätt i magen
kollade jag ett avsnitt av Fångarna på fortet på kanal5:s sida :) Det var några bloggare med så det var lite kul. Tyvärr förlorade dom så man fick inte se särskillt mycket av dem :/
Nu börjar det värkligen bli tid på att sova så.. Gonatt!
Söta drömmar!<3 (det hade jag i natt i varje fall ;D)

Btw... På fredagen skall jag föresten umgås lite med sötingen Sara ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0