Åskan dundrade<3

Fredag 1 juli
Vaknade där någongång på natten av att det åskade och fortsatte hela morgonen. Så underbart, älska åska!<3

Så har en månad gått igen. En skön, varm och rolig månad till och med^^
Min första riktiga jobbdag dessutom eftersom hon ville ha mig på jobb både fredag och lördag ennu. Började med att åskan som dundrat tidigare avtog och solen började visa sig. Det gladde mig och jag hoppade på skotern för att ta mig till Barösund. Långt slapp jag dock inte innan ett nedfallet träd stoppade mig. Trädet låg rakt över vägen och var omöjligt att ta sig runt men tur nog kom en snäll gubbe som råkade ha yxa i bilen och högg av det.
Jag hann till och med itid :)
Fick sluta klockan ett och åkte hem. Robin, Api och Disa kom och firade mej i efterskott :) Fick två skitsöta t-skjortor av dem och så mummsade vi i oss god hallontårta^^
Fotoshoot hann vi också med eftersom mina fåfänga kusiner ville ha nya facebook profilbilder xD Efter det körde mamma oss till Vitträsk. Vi gick ut till udden. Första gången iår för min del så det var ju lite skoj.
När de andra stack hem joinade jag Ela och de andra istället eftersom de råkade vara där.


Apis (no shit...)


Även fasten jag tycker hon borde tagit denna istället :) Så gullig^^


Robins (no shit...). Happy face^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0