Kasnäs

Tisdag 19 juli
Var tvungen att stiga upp tidigt för att vi skulle till Karis för att sen starta mot Kasnäs. Bilresan tog allt för länge för att vara en sån varm dag men så var vi äntligen framme. Gick omkring lite där, de skulle kolla på båtar och massa.
Där var en skitfin och stor båt som dom lastade på. Skulle inte haft någåt emot att åka med den :) Killarna där lät som riktiga granibor och var rätt roliga att lyssna på. En av dem var tillochmed riktigt snygg :D
Så gick vi och åt. Visst var det rätt gott men dom hade nästan bara fiskrätter (Asså på stående bord). Rökt lax, ungslax, fisksoppa, nått annat som jag inte vet vad var och de enda som inte var fisk var grynkorv...? Den smakade jag inte ens på :P
Så köpte vi varsin glass. De hade nästan inget där men pärondaimen jag tog var skitgod :)
så var det den långa bilfärden igen... Väl hemma kom Ela hit. Vi började kolla en film men så ringde hennes mamma och sa att Janett från hennes gammla klass som hon inte snackat med sen sexan var påväg hit med skoter. Vi gick ut och snackade med henne och bestämmde oss sen för att åka och simma. Först körde vi till Barösund hem till henne, de har värsta lyxhuset med flera balkonger, pool och en stor damm. Där skulle jag gärna bo :D
Till vitträsk, såå varmt vatten, sjukt skönt var det :) Jag körde hem Ela. Nördade dator en stund innan jag sov.

Vi skulle träffas dagen efter igen alla tre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0