Fick behålla min telefonnummer^^

Måndag 4 juli
Vi var till Karis och handlade lite. Skaffade nytt simkort så nu tog jag min förra telefon i bruk igen. Mitt gammla nummer fick jag dessutom behålla så det var bra :) Vi tog något paket med 50 minuter samtalstid och 50 viestin per månad men antalet meddelanden får vi nog gå och höjja för 50 meddelanden är inte vidare mycket fast vem vet, kasnke det räcker. Vi får se :)
Kollade på stolen från Jysk som jag vill ha också men den verkar lite låg så vi tog den inte, vilket jag förmodligen kommer att ångra speciellt med tanke på att den var på special och mycke billigare än vanligt men skit samma :D


Hittade den inte på netet nu så var väl slutförsäljning eller så är jag bara dålig på att leta. Men liknar denna bara att den var lägre och gick inte att reglera, dessuto hade den större sittyta men denna skulle jag nog inte heller tacka nej till :) Kanske går och kollar ennu någon dag ifall de skulle ha den kvar men tror inte det blir något med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0