Jordgubbsglass med kinuskisås

Måndag 18 juli
Via Karis efter Rita sen vidare till Ekenäs och kollade på telefon bland annat men jag är inte ennu säker på om jag tänker köpa någon ny men funderar på samsung touchen.
http://jaffy.blogg.se/images/2009/samsung-s5230_55638907.jpg
Vi träffade Robin, Api och Disa. Robin köpte ny telefon och jag hittade en kjol i Seppälä.
Mamma och Rita skulle på loppisar så det orkade jag inte med utan for istället med Robin och dom. Trodde de skulle nån annanstans men tydligen inte. Vi åkte hem till dem och nördade dator. Åt spagetti med köttfärssås, nami^^ Mera dator och lite senare åt vi jordgubbsglass med kinuskisås^^ Så kom mamma här via påväg till Rita för att äta.
Vi åt sill... och stekt strömming, låter gott och är gott men det var i någon löklag och blääk, gillade det inte alls..
Så äntligen tillbaka till Båsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0