Kodda muuuu!

Onsdag 27 juli
For på jobb och han med färjan till och med. Gjorde devt vanliga.. Plockade på en massa varor :) MEN så fick jag också visat för mej vad man gör när man "ger gas". Haha, har hört de andra säga det väldigt många gånger men har aldrig fattat att det var så enkelt som att byta ut gasflaskor åt folk så tack för det :D
Så när jag slutade for jag med Manda till Fagervik café. Ela och Linda satt redan där så vi satt och snackade en stund innan jag kom hem. Tog kameran med och var via cafét med lite svamp påväg till Karis.
Hos mofa och Danne stod det en kastrull med kokt potatis och jag var riktigt hungrig efter att inte ha ätit särskillt mycket på hela dagen så började gluffsa i mej dem tillsammans med lite smör^^
En sväng tll lägenheten allihop och efter det åkte vi och handlade innan vi kom ner hit igen.
Fotade lite kor gjorde jag också. Himmla gulliga filurer dedär :)
För en stund sen var vi och plockade blåbär, i några evigheter kändes det som... men vi fick ihop lite på fyra liter åtmnistone. Att plocka blåbär i stora mängder är ju inte de roligaste precis men jag får ju pengar för det så.
Där i skogen såg jag också något utav de sötaste jag sett på länge. Tänker inte gå mer in på det men fy fan så sött säger jag bara :)
Efter plockandet kände vi oss duktiga så då blev det en lång, sval och skön simtur :)

Imorgon jobb nio igen så nu är det sovdags för min del.
Gonatt, dröm söta drömmar<3


Nyfikna var de i varje fall, alla stod på rad och kikade^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0