Starka naglar?

Torsdag 21 juli
Vi åkte till Karis, hade dator och allt med eftersom jag trodde jag skulle spendera hela kvällen där när mamma och Rita skulle iväg någonstans.
Vi bök en maskin och for sen efter någon oriflame beställning mamma gjort. Fick ett nagellack som ska stärka naglarna. Precis vad jag behöver eftersom dom som skivar sej ibland, sjukt irriterande och fult, så tar det i en massa också. Tack så mycket<3 får bara hoppas att det fungerar :)
När maskinen hade tvättat färdigt for vi till Rita och åt. Olika sillar.. Kan inte säga att det var gott precis men med potatis och mycke sås så funkade det ju. Annars har jag inget emot sill heller men denna var verkligen inte god.
Senare på kvällen skulle dom ju som sagt bort men jag hade med datorn helt onödigt eftersom de bestämmde sig för att vi skulle simma istället eftersom det var för varmt.
Ett varv till stan, handlade och lite sånt sen ner hit. Så kom de andra och vi simmade, skönt var det. Hemma igen fick vi fruktsallad. Himmla gott förutom de torkade tranbären (goda anars men inte iblandade där).
När de åkt hem såg jag en film och så var det att sova :)

http://www.nefsak.com/images/D/Big_18935.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0