Fick jobba :)

Torsdag 30 juni
Vi åkte ner till Barösund så jag passade på att fråga chefen angående när jag skulle börja eftersom hon sa att jag skulle få börja första veckan i juli. Lite sent men bättre än inget :) Men hon hade sett fel med något så jag var inte med på den arbetslistan utan får börja först den 18:de juli. ENNU SENARE?! Jaja, jag får avnjuta sommaren ordentligt nu innan bara :P Och dessutom hinner jag umgås med moster och hennes man som kommer hit från sverige den tolfte juli. Men när vi var där så undrade hon om jag ville komma på jobb samma dag klockan två så det tackade jag ja till så det blev en snabb sväng hem och äta och sen iväg igen. Fick sluta klockan sex så där hade jag redan fyra timmar jobbade :)
På hemvägen körde jag via Vitträsk för att se om någon var där men nejdå. Däremot så mötte jag Ela och de andra precis när jag var påväg att sticka så vände och blev där med dem en stund :)
Sjukt skönt att ta sig ett dopp i det svala vattnet efter att ha varit instängd i en butik flera timmar! Bikini hade jag inte så Bh fick funka istället.
Jag och Ela gick till café och satt där en stund och påväg tillbaka mötte vi Otto så stod och snackade med honom en stund. Eller det var väl mest jag som babblad på om allt och inget som vanligt men strunt samma :D

http://www.yle.fi/ims/nyheter/2009/33/129634a85a5ae41814/129634a85a5ae41814_1.jpg
Den gammla butiken, nu finns en ny men den hittade jag ingen bild på x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0