Spring, spring :O

Måndag 11 juli
Upp till Karis ett varv. Byka och lite sånt. Nere här igen kom Manda för att hämta en grej så vi satt och babblade en stund innan hon åkte hem igen. Bestämde att vi skulle åka och simma lite senare men det blev inte något med det för det började mulna. Istället for jag på en joggingtur,tänkte jogga de vanliga fyra kilometrarna men det känndes som jag aldri behövde stanna så jag joggade vidare :P (nästan lika långt till tror jag :O Blev sjukt förvånad över att jag klarade så långt). Men när jag kom till ett ställe där det var massa sommarstugor och var typ tvungen att springa igenom det, alltså nästan över folks gårdar så vände jag och sprang hem istället.
Hade inte varit hemma många sekunder innan regnet började falla så jag hade en jädra tur :)
Dator en stund, sen sova. Rita och Tomas kommer från Sverige imorron :)

http://2.bp.blogspot.com/_nH2Gq3lOobY/TN1DNorYy4I/AAAAAAAAAPs/0q2EQgD3cBQ/s320/run1.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0