Hopp i sjön och överhettade bastun

Söndag 10 juli
Hade inget minne av att jag skulle vaknat av att de kom hem men mamma sa att jag tydligen legat och suckat åt dem för att dom snacka massa skit högt och med andra ord väckte oss och jo när hon berättde vad de sagt så minns jag ju att jag hade hört det. Det är rätt roligt egentligen, om någon väcker en så snackar man ju men den men på morgonen därefter kan man inte minnas det :P
Vi gick tidigt och lade oss och sov länge, blev sådär elva timmar ungefär men endå var vi båda fortfarande sömniga och dessutom snuviga och rödögda... tydligen hade vi fått nån förkylning men var bara underligt när vi båda hade samtidigt. Endå så trotsade vi allt dedä och hoppade i vattnet :) Hoppade i direkt utan att ens känna på vattnett först, det är första gången iår (bortsätt från dendär natten då.. :) men då fick jag mod av att hoppandet skedde hand i hand så det räcknas inte :D). Otroligt skönt var det, speciellt med tanke på mina jobbiga ögon.
Hem och laga mat sen, åt och badade bastu... Hur kan folk tycka att det är skönt? okej ibland i gott sällskap är det riktit bra en att tvätta sig i dendä hettan? Riktigt ren tycker jag inte heller man blir så what´s the point? :D Och jo måttlig värme går bra men detta var sjukt överdrivet, kunde fan inte andas om man inte satt typ på golvet...
Senare såg vi en liten fågelunge som hoppade i träden eftersom den förmodligen fallit ur boet :/
Inte långt efter stack Api och Disa. Robin hade tydligen varit duktig och låst ut sig x) barfota dessutom :D




Stackars lilla fågelunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0